mandag 21. mars 2011

Litt derfra og litt herfra

Etter en deilig varm uke på Tenerife sammen med min datter Trine og gode venninner er vi tilbake til hverdagen igjen. Det regner og stormer ute denne mandagskvelden så det er bare å leve på de varme og gode opplevelsene, og håpe på at våren og varmen vil komme til Trøndelag snart også....

....imens kan vi glede oss over og kose oss innendørs med denne fantastiske boken HONNING og FLORA av Rikke Larsen
om boken:
Honning og Flora `s bog giver inspiration til det personlige hjem.Slipp fantasien og drømmene løs og lad dig forføre til at leve med skønne loppefund på en harmonisk måde ude som inde.Bogen er en billedopplevelsefor det sanselige menneske med en romantisk sjæl.Den giver dig alt det,som vi elsker: Gamle ting,vintage,boheme,boliger,haver,mad,børn,gode råd,kærlighed,tanker og tilfældigheder...


Du finner også flere inspirerende bøker i butikken...kanskje noe å kose seg inne med mens vi venter på våren eller det kan være en hyggelig presang til en god venninne:)


De har slett ikke ligget på latsiden... ( som jeg har gjort ) Rune og Unn Merethe som har vært på jobb mens jeg har feriert, og de har pakket ut masse herlige varer og her følger noen smakebiter:





Kloke budskap til å henge på veggen..




TÆNK PÅ LIVET,
DRØM DET EJ HEN

DAGEN,DER SVANDT,
KOMMER ALDRIG IGEN

fra boken Honning og Flora

Klem Ruth

1 kommentar:

anne knutsen sa...

Hei. Jeg bor i Bergen og lurer på om det er mulig å få kjøpe boken Honning og flora via din butikk, og at jeg får den tilsendt pr post.Jeg kan evt betale den i forkant. Hva er i så fall prisen på boken.

mvh
anne k.