mandag 24. oktober 2011

Tid for lilla

 Joho det er mandag igjen og idag er det nøyaktig to måneder til julaften, hu hei hvor det går fort unna!
Akkurat nå nytes solfylte høstdager, herlig!.. men dagene blir kortere og det er ei herlig tid med mørke kvelder og kunne krype opp i sofa`n blant masse myke puter og deilige pledd, tenne mye lys, lese inspirerende bok fra Vintage by Nina, drikke varme te fra store Mateus-krus, eller et glass vin i lilla glass fra Bloomingville


Lilla i alle nyanser er en viktig interiørfarge i høst, og fint nå med tanke på at vi næmerer oss adventstiden og snart jul.
Selv blir jeg aldri lei linfargene, gråtoner og hvitt i alle nyanser, men med et par nye puter i duse lillafarger, nye lys og blomster i matchende farger ble stuen "høstny"


Jeg har knipset noen bilder i butikken i dag, dog med min iphone i sollyset så billedkvaliteten er nok ikke den beste, men håper de kan være til inspirasjon og tid for å tenke lilla, tid for å tenke advent!
Ha en fin kveld!





















2 kommentarer:

n i n a s hjem sa...

Der fant jeg bloggen deres, ja :)
Lysfatet jeg kjøpte er allerede på plass i stuen (enn så lenge uten mose)

Legger meg til som følger her, jeg!
Har dere webshop forresten?

PS! Husk at det er bloggtreff for interiørdamer i Tr.lag lørdag 29 okt kl 11 på Verdal ;)

Nina

Mathildes Verden sa...

Hei Nina!
Det var hyggelig, og nå har jeg fått kikka inn på bloggen din...kjempefin! Jeg skulle gjerne ha vært med på lørdag...har mye å lære, men får håpe på nye muligheter.

Ha en fin blogghelg, og håper det går bra med morfar:)

Ruth Mathilde