søndag 9. september 2012

Torp

Idag har jeg funnet fram min gamle symaskin, en Huqvarna som jeg kjøpte for 2000,- kroner da jeg var 18 år! Den har 30 års jubileum iår! 
Hjelp hvor gammel den er blitt....ikke jeg altså, bare symaskina:)) Den er pent brukt, sying har ikke vært min favorittsyssel, men nå skal jeg fikse noen gardiner til gjestehuset.

Lin er mitt favoritt-kvalitet. Jeg synes det har fin struktur og det er mye liv i stoffet, og det blir bare finere og bedre etter bruk og vask.
Dette er lin ifra Himla og finnes i metersvis på Mathildes verden
Fantastisk kvalitet som egner seg godt til duker,puter,gardiner osv.

 Tja slettes ikke så ille...fornøyd:)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Gardinene ble fine! Du får da til det meste du;) Skal nok komme og sjekke sømmene en gang!

Mathildes Verden sa...

Takk takk det var koselig sagt:) Du er hjertelig velkommen!;) tar gjerne imot besøk!