søndag 11. august 2013

Martnan 2013


Så er Martnan over for denne gang! Tre hektiske, morsomme og fantastiske dager med masse folk og yrende liv i hele byen, både dag og kveld.













  




Heldige oss ble vinnere av Beste Bod 2013!!!






 Moteshow med sentrumsbutikkene hører med når det er martna!




Flott Trine, Torill og Frid er våre trofaste og flotte modeller som stiller sporty opp på catwalken.
Trine i bukse fra Gustav og topp fra Gustav,jakke fra Myrine
Torill i kjole fra Gustav
Frid i bukse fra Dranella, genser og jakke fra Myrine
Skoene er fra TagOslo
Briller er fra Synsam, Steinkjer synsenter


Klar for å entre scenen


Torill, alltid flott!


Damene i flotte kjoler fra Myrine, og sko fra Tag Oslo.
Briller fra Synsam



 (Jeg har en videosnytt fra visninga,men fikk ikke lasta den opp...noen som kan det, og vet hva jeg har gjort feil?)


Helt til slutt...klar for martnasfest!

Kjole fra Bagger




Klem ;)

3 kommentarer:

Linn sa...

Var så fortjent det med beste bod:-) gratulerer:) jeg kunne jo ikke la martnan gå fra meg uten og være innom deg i år heller:-) jeg kjøpte en Jean D'arc kirkestake denne gangen;-);-) og den blir det helt klart bilder av etterhvert;-)
Kjempe flott det moteshowet, var på torget og fikk det med meg;-)
Ønsker deg en fin start på uka:-)
Klem fra Linn

Dronninghuset sa...

Gratulerer! Så fortjent.
Honning og Flora-boka jeg kjøpte under marten er allerede blitt bladd mye i.... bare sååå mye hygge i slike bøker!

Ønsker deg en fin ny uke.
hilsen Tove

Mitt og vårt hjem sa...

Ser ut til å ha en kjempefin butikk!
Ha en fin dag:)
Klem Siv Mette