tirsdag 6. august 2013

Trimtur


Vi pakker ut nyheter og forbereder Martna og kjellersalg, men istedet for å fotografere nyheter, ble det i kveld...trimtur! 

Svett og gru, men takk til min kjære som "tvang" meg med! 
Lettere rød i toppen kom jeg til topps på Oftenåsen, som for tiden er byens mest populære tur-trim-trening-og utfartsted for alle sprekinger og slike som meg:)
Kanskje blir jeg bitt av basillen igjen, jeg har bare den siste tiden vært altfor lat iallefall hatt mange dårlige unnskyldninger...






 Fantastisk flott utsikt utover Steinkjer by, som ligger vakkert innerst i Trondheimfjorden.


Verden største stol- på toppen av fjellet! 
Denne stolen har i sommer blitt en turistakkraksjonen.

Nå kan jeg legge meg med god samvittighet....og husk vi har åpnet kjelleren for ombyggingsalg! Masse flotte varer, og etterhvert kommer en liten oversikt martnastilbud!!!

god natt og søte drømmer ;)

Ingen kommentarer: