mandag 11. august 2014

Høst = strikk

Endelig litt høst!..
..og endelig kan jeg igjen krype inn deilige myke strikkegensere! 
 Jaja det ikke slik at jeg ikke vil ha sol og varme dager lengre, men når vi nå er kommer til midten av august, mange er tilbake på jobb etter ferie, skolen starter på og vi innhenter hverdagen igjen...og etter en så fantastisk fin sommer kan høsten bare komme.

Høsten er også den beste tiden når det gjelder klær og nå fylles butikken opp med herlige høstvarer. 

Denne deilige strikkegenseren i ull, acryl og nylon fra ChillNorway kom idag - helt klart på topp tre lista mi!




Superdeilig bukse 1499,- fra Line of Oslo med strikk og snøring i livet, og strikk nede på bena.
Finnes også i mørk blå
(beklager dårlig bildekvalitet)



Nå skal kofferten pakkes. I morgen drar jeg til Oslo på Moteuka, og nye innkjøp for neste vår!!!
Skal jeg pakke med meg sommer- eller høstklær...hmmm??
Tror jeg tar en OleBrum variant - ja takk begge deler :)

Ha en fin mandagkveld! 
Skal knipse noen bilder fra messen...;) Klem

2 kommentarer:

Unknown sa...

Lekkert!!
Og det der hadde passet perfekt i oslo nå - surt og kaldt syns jeg, men jeg fryser alltid, hehe:))

Kommer genseren i flere farger?

Mathildes Verden sa...

Hei på deg :)

Vi har den bare i grå, dessverre, men utrolig fin gråfarge :)

Ja det hadde den virkelig. Vi dro til Oslo tirsdag kveld med sommerklær i kofferten, og angret på at ikke denne genseren ble med…hadde trengt den…

Klem Ruth M.